Повернення техогляду в Україну: коли і яким авто його обов'язково проходити
Заплановане повернення техогляду автомобілів в Україні відкладається. Відповідний законопроект вихований на доопрацювання, всі необхідні правки повинні внести до 20 травня 2017 року.
Законопроект №4683, зареєстрований в травні 2016 року, передбачає посилення вимог до водіям та перевізникам, збільшені штрафи, ще більше дозвільних документів. Повернення є одним із пунктів вимог ЄС до України.
Слід зазначити, що відповідно до змісту документа, з моменту отримання ним юридичної сили, обов'язковому техогляду відразу ж підлягали б комерційні вантажні транспортні засоби, які виконують міжнародні перевезення.
Починаючи з 1 листопада 2017 року – всі пасажирські автомобілі, які беруть участь у міжнародному русі, шкільні автобуси, автобуси, що працюють на приміських та міжміських маршрутах і вантажівки, що перевозять небезпечні вантажі.
Для приватного легкового транспорту-згідно з/п 4683, почнеться в 2019 році.
Законопроект №5184 «Про дорожній рух і його безпеку» також містить інформацію про обов'язковому ТО. Щоправда, термін «техогляд», як який скомпрометував себе раніше, в документі не застосовується: замість нього – контроль технічного стану ТЗ. Введення КТС передбачено лише для транспортних засобів, задіяних у комерційних перевезеннях, а для власників легкових авто обов'язкова процедура контролю техстану поки не передбачається. На перший погляд – цілком лояльно, але питання з ослепляющими «ксенонами», «кенгурятники», травмуючими пішоходів, та іншими плодами гаражного тюнінгу залишається відкритим.
Про це повідомляє видання AUTO.RIA.
- В Україні з 14 грудня зміниться порядок реєстрації та перереєстрації транспортних засобів у сервісних центрах МВС. Крім цього, буде дозволено оформлення посвідчення водія в онлайн режимі. Про це повідомив заступник начальника ГСЦ МВС Володимир Баранець.
- Експлуатація автомобіля взимку набагато складніша, ніж у будь-який інший період року та вимагає від власника обов'язкової підготовки.