Продавець Кросавто розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
649 відгуків
УкраинаЗапорізька областьЗапоріжжяАкадеміка Заболотного 5
+380991264400
+380970602170
Інтернет - магазин "Кросавто"
Кошик
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Гарантія та повернення

Всі запчастини, представлені в інтернет магазині krosauto.com.ua, завозяться офіційно або безпосередньо від основних українських дистриб'юторів автозапчастин, на них поширюється гарантія виробника (при дотриманні вимог по установці і експлуатації товару), все це гарантує, що Ви отримаєте якісні запчастини.

УВАГА! Товари (повернення), відправлені післяплатою, ми не приймаємо, такі товари повертаються назад відправнику.

ГАРАНТІЯ НА ЗАПЧАСТИНИ

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.

2. Гарантійний термін на не обумовлені в п.1 товари становить мінімум 30 календарних днів або більше, в залежності від типу товару. Гарантія на автозапчастини надається в залежності від сервісної політики виробника.

3. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • Нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • Пошкодження деталі в результаті ДТП, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • Несправність запасних частин, що виникла внаслідок використання не передбачених виробником автомобіля або технічно несумісних деталей, палива, моторного масла;
  • Пошкодження, що виникли через неакуратне водіння (експлуатації) або внаслідок дефектів дорожнього покриття;
  • Установка деталі клієнтом самостійно або в Сервісному Центрі, що не має сертифікату на проведення даного виду робіт.

4. Товар, який має візуальний дефект, обумовлений процесом виробництва або зберігання, може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його вартість протягом 14 днів після покупки.

ПОВЕРНЕННЯ ЗАПЧАСТИН.

1. Умови повернення (за винятком браку): товар приймається до повернення тільки якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;

Обміну та поверненню не підлягає електрообладнання та товари неналежної якості, привезені під індивідуальне замовлення або підібрані самостійно. Також поверненню та обміну не підлягають запчастини привезені під замовлення по невірним технічними даними наданими Покупцем.

Відмова постачальника за одним або кількома найменуваннями або кількості товару даного замовлення, нічого очікувати бути підставою для відмови покупця від інших позицій замовлення, з огляду на те що дане замовлення не є комплектом. Комплектом називається товар з двох і більше окремих компонентів об'єднаних виробником під єдиний каталожний номер.

2. Вимоги до поверненню товару:

  • Товар не повинен мати механічних дефектів і слідів установки і експлуатації;
  • Товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
  • Упаковка не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженою (розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням).

3. Повернення з інших причин. Можливий, при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:

  • Помилка при підборі;
  • Різночитання в технічній документації;
  • Помилка складу при відборі Вашого товару;
  • Брак виробника.

4. Повернення і обмін товару належної якості. Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів після покупки. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек).

При поверненні товару належної якості, krosauto.com.ua поверне його вартість, проте ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей.

5. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару і не оплачує витрати пов'язані з транспортуванням та зберіганням товару, що повертається.

6. Порядок повернення товару. Для повернення товару, а також в разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно додати копію документа, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек). У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повної комплектації протягом 14 днів після покупки.

В случає повернення товару неналежної якості необхідно надати:

  • Документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек);
  • Довідку і висновок Сервісного Центру щодо проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • Копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;

Копію ліцензії (сертифікату) даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля.

Для отримання додаткової інформації, а також розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас надіслати письмове звернення до відділу продажів krosauto.com.ua. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута в найкоротші терміни з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

Клієнтам, що повертає товар з інших регіонів України (не з Запоріжжя), необхідно відправляти товар на номер складу зазначеного менеджером перевізника і тільки на зазначеного одержувача. Відправляти товар можна тільки після попереднього узгодження з менеджером, а після відправки, обов'язково повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта, на який оформлявся повертається замовлення. Категорично не допускається наклейка скотча, також будь-які зміни, що призводять до втрати первісного товарного вигляду!

При поверненні товару інтернет-магазин krosauto.com.ua ввернёт його вартість не пізніше, ніж через 5 днів з моменту отримання товару або твори експертизи (у разі потреби). Повернення грошових коштів здійснюється на зазначені реквізити або готівкою в офісі.