Продавець Кросавто розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1523 відгуків
Північне шосе 8, Запоріжжя, Україна
+380 (97) 060-21-70
+380 (99) 126-44-00
Інтернет - магазин "Кросавто"
Кошик

Автомобільний шатун

Автомобільний шатун

В процесі роботи двигуна автомобільний шатун піддається значним перевантаженням (розтягування, стискання). У зв'язку з такими змінними навантаженнями шатун повинен бути володіти такими якостями, як легкість, міцність і жорсткість. Для виготовлення шатуна сьогодні використовується високоякісна сталь, для спортивних автомобілів нерідко шатуни виготовляються з титанового сплаву. Виробники використовують два методи виготовлення шатуна:

·                                гаряча штамповка;

·                                лиття.

Залежно від типу двигуна, його компоновочной схеми, конструкція шатуна може відрізнятися. Показник його довжини є визначальним для показника висоти двигуна. Конструкцію шатуна умовно можна розділити на три частини:

·                                стержень;

·                                кривошапную головку;

·                                голівку поршневу.

Стрижень шатуна

Ця деталь шатуна, як правило, має двотаврове розтин. Однак можна зустріти деталі з хрестоподібним, круглим або прямокутним перетином. Також стрижень шатуна може виготовлятися з Н-подібним типом перерізу. Для забезпечення подачі масла до підшипника на стержні шатуна спеціально виготовляється канал.

Поршнева голівка

Ця деталь є цілісною вушком для установки з натягом втулки. Для виготовлення втулки використовується бронза або сплав свинцю з оловом (біметалічний сплав). Розмір поршневого пальця визначає розмір пристрою поршневої головки, а також спосіб її кріплення. Щоб знизити масу шатуна і зробити навантаження на поршневий палець мінімальної, деякі моделі двигунів передбачають використання шатунів з трапецієподібної формою головки.

Головка кривошапная

Ця деталь шатуна забезпечує його з'єднання з колінчастим валом. Велика частина двигунів передбачає установку рознімної кривошапной головки, такий метод зумовлений технологічними особливостями складання ДВС. Її нижня частина за допомогою кріплень з'єднується з шатуном. Роз'єм може бути різного типу:

косим (під кутом щодо осі стрижня),

прямим (перпендикулярно осі).

Як правило, косою тип роз'єму використовується у V-подібних двигунах, що робить блок двигуна менш об'ємним.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner