Продавець Кросавто розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1642 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Вашу заявку буде оброблено найближчим часом.

Північне шосе 8, Запоріжжя, Україна
+380 (97) 060-21-70
+380 (99) 126-44-00
Інтернет - магазин "Кросавто"
Кошик

Ознаки, що настав час замінити зчеплення в автомобілі

Ознаки, що настав час замінити зчеплення в автомобілі

Що таке зчеплення: коротко про механізм

Постійне користування машиною призводить до виникнення проблем із окремими вузловими частинами. Наприклад, поломки можуть бути у роботі двигуна та інших вузлів. Навіть незначні збої зчеплення відразу відчуватимуться. Коротко розберемо основні деталі зчеплення та принцип роботи. Правильне вичавлювання зчеплення – важливий фактор, що забезпечує його нормальне функціонування.

Саме цьому насамперед навчають в автошколах майбутніх автомобілістів. Призначення пристрою та принцип роботи зчеплення повинен знати кожен водій. Зчеплення – це посередник між «серцем машини» та коробкою передач. Робота механізму досить проста. При натисканні педалі водій, таким чином, на вижимний підшипник опосередковано впливає. Внаслідок цього від маховика відходить диск. Вал КПП обертатися таким чином перестає. Потім відбувається перемикання передач.

Сторонній шум при вижатому зчепленні

Якщо шум з'являється, коли вичавлюють зчеплення, це шумить вижимний підшипник, на який дали навантаження. Значить, він зношений, його необхідно замінити. Якщо шум переходить у брязкіт і здається, що щось ось-ось розлетиться, крім вижимного підшипника зносилася тарілчаста пружина. Вижимний підшипник продається окремо, коштує відносно недорого, але для його заміни доведеться зняти коробку перемикання передач. Зазвичай при такій несправності комплект зчеплення змінюють повністю, щоб не знімати КПП і не робити все знову через 20 тисяч кілометрів. Якщо диск зчеплення в хорошому стані, можна поміняти тільки вижимний підшипник.

Зчеплення прослизає

При зносі фрикційних накладок на диску зчеплення падає зусилля натискного диска, тому зчеплення починає прослизати. Щоразу ситуація посилюється. Це не завжди вдається відчути на ранніх стадіях, але в кінці кінців машина перестає їхати на включеній передачі. Дістатися до сервісу не вийде, доведеться викликати евакуатор. Щоб заздалегідь зрозуміти, що фрикційна накладка зношена, рухайтеся на четвертій або п'ятій передачі, підтримуйте 1500—2000 оборотів і вичавіть педаль газу в підлогу. Якщо зчеплення пробуксовує, стрілка тахометра поповзе вгору, стрілка спідометра залишиться на місці, а машина не буде розганятися. Справне зчеплення не поводиться так ні за яких умов. Важливо не затягувати з ремонтом: буксуюче зчеплення сильно нагрівається, є ризик пошкодити пластиковий корпус вижимного  підшипника, сальники колінвалу і первинного валу КПП, а значить витратити більше на запчастини і роботи.

При початку руху машина їде ривками

Це може свідчити як про несправності приводу зчеплення, при яких воно відпускається нерівномірно щодо педалі, так і про пошкодження механізму зчеплення. Ще такий симптом може викликати зламана тарілчаста пружина або маховик, який повів від температури.


Перегрітий маховик і кошик зчеплення. 

Педаль зчеплення не повертається у вихідне положення

Якщо педаль зчеплення залишилася в підлозі і при цьому неможливо включити передачу, значить, зчеплення не натиснулося. Швидше за все, проблема з головним або робочим циліндром. Ось чому це може статися:

  1. У контурі зчеплення повітря. Скористайтеся спеціальним штуцером, спробуйте прокачати контур зчеплення. Також необхідно виявити причину заповітрювання. Можливо, магістраль між циліндрами негерметична або потік один із циліндрів.
  2. Несправний головний або робочий циліндр. Може зноситися ущільнення на поршні, при цьому він переміщатиметься в циліндрі, але не зможе створити або сприйняти тиск гальмівної рідини.

Якщо ж педаль зчеплення залишилася в підлозі і при цьому передачі спокійно перемикаються, але машина не їде — несправний механізм зчеплення:

  1. Вижимний підшипник заклинило на втулці. Він не дасть кошику відсунутися назад і включити зчеплення.
  2. Тарілчаста пружина зламалася. Вона більше не може давити на диск зчеплення і замикати його.

Як замінити зчеплення – питання, яке хвилює кожного автомобіліста, як початківця, так і дуже досвідченого. Найкраще з цим завданням звернутися до майстрів, які знають всі нюанси ремонту автомобіля. Вони точно визначать причину поломки, дадуть дієву пораду, самостійно проведуть заміну справного вузла машини.

Замовити або підібрати відповідні елементи зчеплення на Ваш автомобіль можете в нашому інтернет-магазині, зробивши замовлення на сайті або зателефонувавши: 099-126-44-00097-060-21-70.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner