Продавець Кросавто розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1441 відгук
Північне шосе 8, Запоріжжя, Україна
+380 (97) 060-21-70
+380 (99) 126-44-00
Інтернет - магазин "Кросавто"
Кошик

Можливі причини поломок амортизаторів

Можливі причини поломок амортизаторів

   Амортизатор вийти з ладу може з двох причин: виникла проблема з клапанами  або була порушена герметичність сальника штока. Якщо проблема з клапанами є досить рідкісною причиною виходу з ладу амортизатора, то порушення герметичності сальника зустрічається досить часто. Порушення герметизації може відбутися з ряду причин.

Надійна робота сальника амортизатора є складною конструкторської завданням. Шток амортизатора, здійснюючи циклічні рухи, величезна кількість разів, проходить крізь масляну ванну, нагріваючись при цьому одночасно з маслом.

Однотрубні системи, з ними ситуація дещо складніша, оскільки тиск газу поширюється і на масло, яке під натиском тиску прагнути проскочити назовні.

  Якість матеріалів і якість виготовлення займають другу позицію серед причин поломки амортизаторів. Також величезне значення мають і стабільність виробничого процесу, допусків і можливих відхилень, які закладаються при виготовленні кожного амортизатора. Все це можна об'єднати одним простим терміном «культура виробничого процесу». Виконуючи всі технологічні процеси якісно, виробник забезпечує більш тривалі терміни служби виробу. Якщо ж амортизатор виконується неякісним, зрозуміло, що прослужити довго він не зможе і власнику авто доведеться витрачатися на придбання і заміну амортизатора.

Виконуючи свою роботу шток амортизатора і це цілком зрозуміло, збирає не тільки пил, але і речовини, що володіють хімічним впливом, наприклад, соляні розчини, яким обробляється дорожнє полотно взимку, абразивні частинки. Їх потрапляння до системи можливо навіть через працюючий пильовик, що вже говорити про випадки, коли захисний кожух пошкоджений або навіть частково зруйнований. Різні забруднення, проникаючи в шток, немов наждачним папером, проходяться по поверхні сальника, після чого масло може безперешкодно проникати назовні. Відполірована поверхня штока повинна забезпечувати тривалу роботу виробу. Утворення на її поверхні корозії є яскравим свідченням того, що проблема виникла з вибором матеріалу, або якість було недостатньо високим спочатку, або виріб постійно стикається з агресивними середовищами.

   Утворення корозії веде до більш інтенсивного зносу сальника. Однак самим неприємним сюрпризом може стати виявлення проблеми, яка виникла ще на етапі складання, коли шток був пошкоджений недбайливим майстром, що використав в своїй роботі пасатижі або металеві захоплення.

Поява подряпин на полірованій поверхні дуже скоро стане причиною руйнування сальника.

Щоб не допустити непропорційного зносу поверхні штока, закріплювати амортизатор варто тільки в тому випадку, якщо автомобіль стоїть, і навантаження розподіляється рівномірно.

Виконання регулярної перевірки цілісності поверхні пильовика, а також вірно виконана установка амортизатора, зможуть значно продовжити термін його служби.

Трохи складніше буде уникати важких режимів роботи, які призводять до зношування внутрішніх клапанів. Серед таких несприятливих умов можна назвати тривалу їзду на невисокій швидкості, перепади температури. Регулярна перевірка буфера відбою дозволить уникнути неприємних сюрпризів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner