Встановлюємо прямоточний глушник. Який вибрати?
Ті автовласники, які воліють дуже швидку їзду, постійно відчувають дефіцит потужності, часто, намагаючись вичавити з двигуна максимум. Коли всі можливості тюнінга ходової та двигуна повністю вичерпані, приходить час доопрацювати випускну систему.
Конструкція глушника і розміри труби в стандартному автомобілі відповідають тій кількості відпрацьованих газів, які можуть вироблятися авто за одиницю часу. Однак коли стандартний мотор перетворюється в ревучого «звіра», відразу спостерігається зростання показника викиду газу, з яким стандартна система вихлопу просто не справляється. В такій ситуації власник розцяцькованого авто починає задаватися питанням, як вплине встановлення прямоточного глушника і який вид глушника варто вибрати.
Як показує зарубіжний досвід автовласників, установка прямоточного глушника дозволяє домагатися значного збільшення потужності, на рівні 11-15 кінських сил. Такий показник стає можливою тільки завдяки заміні всіх складових вихлопної системи машини, а це і каталізатор, і резонатор, і «штани» з кінцевою частиною. Власники спортивних авто крім істотної надбавки отримають і збільшення звукового тиску до рівня в 120 децибел. Установка певних глушників дозволяє домагатися збільшення до 30 кінських сил, проте їзда по місту стане неможливою.
Тому тюнінг шляхом виконання доопрацювання системи випуску не є простою справою, яку можна відкласти на потім. У деяких випадках можна обмежитися, виконавши тільки установку «банки» і «павука». Однак виконання заміни труб на більшого діаметра дозволить домогтися істотно надбавки, тим більше що зробити це зовсім не важко. Збільшити потужність на 5-7 «конячок» дозволить установка випускного колектора з однаковими відстанями між місцем з'єднання і випускними каналами головки.
Лідером серед світових виробників прямоточного типу глушників сьогодні є компанія з Австрії «Sebring». Пропоновані глушники демонструють потужний вихлоп, що володіє приємним звуком. Вироби австрійської компанії стануть найкращим вибором для тих, хто прагне домогтися особливого звучання авто. Представники компанії допоможуть налаштувати звук, однак така послуга може обійтися в значну суму. У 1990 році одним з інженерів компанії, Отто Крешем, була відкрита нова компанія з виробництва прямоточного типу глушників (Remus). Її вироби використовувалися для обладнання практично всіх Subaru Imprezа. На сьогодні компанія Remus є найбільш серйозним суперником компанії Sebring.
Деякі компанії по проведенню тюнінгу намагаються добитися ідеального звучання шляхом заміни глушника. Якщо метою заміни випускної системи є тільки зміна звучання автомобіля, то задача не така важка. Для цього може використовуватися і глушник поглинального типу, тоді як глушники резонаторного типу погасять низькі частоти. Так, варіюючи розміри глушника, підбираючи набір елементів, можна домагатися оптимального звучання.
Наостанок маленький рада. Якщо ваше авто серійної комплектації, то установка «прямотоку» буде виглядати дещо безглуздо. Погодьтеся, авто з мінімальною кількістю «конячок» і глушник для жвавого «табуна», кілька несумісні.- Правила дорожнього руху в Україні не містять інформації про зміну шин на зимові. Кожен автовласник має сам подбати про це.
- Зчеплення – це посередник між «серцем машини» та коробкою передач. Робота механізму досить проста. При натисканні педалі водій, таким чином, на вижимний підшипник опосередковано впливає. Внаслідок цього від маховика відходить диск. Вал КПП обертатися таким чином перестає. Потім відбувається перемикання передач.